2019년 7월 29일 월요일

Ezgi ve Reyhan Hanım yarışmada neden yoklar? Gelinim Mutfakta 326. Bölüm


Best Youtube Right Now
With Comments And Related Trending Videos It
For U


 
 








 















 






Ezgi ve Reyhan Hanım yarışmada neden yoklar? Gelinim Mutfakta 326. Bölüm




Tags :
    ve
    Reyhan
    326.
    Mutfakta
    neden
    Ezgi
    Gelinim
    yoklar?
    Hanım
    yarışmada
    Bölüm


* Comments.


- gecmis olsun diyenler +1
 
- Geçmiş olsun çok kötü bir şeyyyy allah kimsyee vermesinnnnnn
 
- Çok geçmiş olsun rabbim hiç bir anneyi evladiyla sinamasin
 
- Oğlunu sende ihmal etme boşver mali mülkü çocuğuna bak 🙄
 
- Bunu bekliyordum kaçırdım çünkü geçmiş olsun ezgi abla inş iyileşir 🤲🙏
 
- Seni sevmesemde çok geçmiş olsun bence artık otur çocuğunla ilgilen evlattan önemli birşey yok
 
- Ezgi canimbenim cok gecmis olsun allahi sifaversin. İsalah birdahah gustermesin😥😥😥😥😥😥😥
 
- Cok gecmis olsunnn Allah bir daha yasatmasinnn Ezgicimm🙏🙏🙏🙏🙏
 
- EZGİ COKK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CANIM BENİM ALLAH KORUSUN YA KIYAMAM BEN SNA SEZGİN YA ÇOK ÜZÜLDÜM
 
- Cıgdem kaynana geldıgı gıbı gıtsın hemen reyhanın esyalarını cop posetıne koydu.saglık onemlı saygısız cıgdem hanım hıc sevılmedıler
 
- Mən Gülcanı tutmuş olsam da Ezgiyə keçmiş olsun deyirəm.Allah heç 1 ananı ovladıyla sınağa çəkməsin. AMİN. Allah şəfasını versin.Amin
 
- Ezgicigim çok çok geçmiş olsun. Rabbim acil şifa versin inşallah
 
- Rabbim hiç kimseyi Evlatlarıyla, Sevdikleriyle, Emek verdikleriyle, İmtihan etmesin inşallah kardeşim AMİN.👐
 
- Ezgi qızım geçmiş olsunAllhım bəd gözdən və pisnəfəsdən qorusun duallarım sizlərlə məhparə teyzəndən Azərbaycandan qucak dolusu səlam Aciil şifalar
 
- Azerbaycan'da ki dostları cox üzüldük Allah komeyiniz olsun
 
- Salam ezgi xanım mən sizi Azərbaycandan baxıram Allah özü sənə koməy olsun inşallah Allah balani saxlasın
 
- Bence ezgisiz yarışmanın keyfi yok diyenler? 😯
 
- Ezgicim geçmiş olsun çocuğuna ve kendine iyi bak inşallah 🙏çocuğunda iyileşir Allah acil şifalar versin
 
- Allah şəfasını versin. Çox keçmiş olsun.
 
- havale çok zor bir şey 😔 kardeşim de yaşadı çok geçmiş olsun ALLAH acil şifalar versin bundan sonra çok dikkat etmeleri gerekiyor üzülmemesi ve ateşlenmemesi gerekiyor
 
- Geçmiş olsun Allahım yardımcın olsun
 
- Ezgi seni bakudan salamlayıram seni çoxx sevirem allah senin o gül balanı qorusun
 
- Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin benimde çocuklarım var anlıyorum çok hassas bir konu, fakat hala ekranlara dimdik gelicem demesi antipati yaratıyor ezgiye karşı
 
- Ezgi olmayınca cellat kesildi eski gelenler inşallah gidersiniz geçmiş olsun ezgicim
 
- Geçmiş olsun canım çok üzüldüm allah acil şifalar versin inşallah canım seni çok seviyorum
 
- Geçmiş olsun allah şifa versin çocuk deyince akan sular durur
 
- allah komeyin olsun tez qaylt sensiz orasl baxllasl deyil azerbaycan bugunnen baxmlyacam verliwe
 
- Allah qorusun insallah duzələr Allah böyukdu ona inan hər şey duzələr AMİN 😟
 
- Geçmiş olsun ezgicim allah korudu cocunu şükürler olsun ❤️❤️❤️
 
- Çok Geçmiş olsun Ezği ablam 🙏🏻Allah evladına sağlık versin 🙏🏻
 
- Çok geçmiş olsun Allah büyük şifalar versin. Çok zor bir durum gerçekten.
 
- AZERBAYCANDAN TÜRKİYEYE SELAM OLSUN 🙋 EZGİ SENIN OĞLUNADA GEÇMİŞ OL😢VALLAH COXXX ÜZÜLDÜK😢😢
 
- Çok şaşırdım ezgi gelmeyince geçmiş olsun😯😢😢
 
- Geçmiş olsun ezgi ablacığım seni çok seviyorum sensiz programın tadı yok gerçekten
 
- Çok geçmiş olsun Allah şifa göndersin çok üzüldüm canım benim Ezgim
 
- canım benim geçmiş olsun Allah şifalar versin sen çok güçlü bir annesin buna inanıyorum seni çok seviyorum işallah geri mutfağa dönersin ❤
 
- Ezgi yarlşmaya gelemicekmiiii yani bu arada çokk üzuldum geçmiş olsunn 😭😭😭😭😭😢😢😭😭😭😭😢
 
- Yaa geçmiş olsun ezgisiz programın tadı olmaz
 
- Çoook geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin.ezgi hanım Allah yardımcın olsun.
 
- Ezgi nin yerine kimse geçemez onu yapan saygısız ezginin fotoğraflarının e atamazsınız anladınızmı
 
- Ezgi canim benim çok çok geçmiş olsun. Rabbim acil şifa versin inşallah.Türkmenistandan sevgiler.
 
- Gecmis olsun ezgim sizi ozleyeceyim
 
- Canım EZGİCİM YAA Allahım Tez Zamanda Şifa Versin Çarçabuk İYİLEŞİR İnşallah Bebeğin Seni Seviyoruz ❤ ❤ ❤ Geçmiş Olsun 💙
 
- ezgi canım allah şifasını versin tatlım sen yoksun izlemiyorum gelinim mutfak senin yerin başka
 
- Ezgiyi eşyalarina dokunme kopak elif
 
- Çok üzüldüm ya ezgiyi sevmem gicik olurum ama ilk önce evlat geçmiş olsun
 
- Ya belki de o yarışmaya Para ihtiyacı olan birileri başvuruyor siz neden önceki yarışanları Geri tekrar alıyorsunuz ki çok saçma bence 🙄
 
- Hz. Hizir yardimciniz allah sifalar versin cok cok gecmis olsun 🤲🙏
 
- Canim geçmiş olsun siz olmayınca tadı yok reyhan ablacım seni çok seviyorum 🤲❤❤❤❤
 
- Allah şefa versin benim favorim sen ve Reyhan hanımdır Allah korusun Canımm sizi cok sevirem İnşAllah gələrsiz yenə seyr edərəm indikileri hic beyenmirem siz gelince bakmam
 

Related Videos For U :



My Blog URL : commentsinnigeriaforyou.blogspot.com

댓글 없음:

댓글 쓰기