2019년 7월 30일 화요일

Çok Güzel Hareketler 2 | Dilli Bebek 2 (18.Bölüm)


Best Youtube Right Now
With Comments And Related Trending Videos It
For U


 
 








 















 






Çok Güzel Hareketler 2 | Dilli Bebek 2 (18.Bölüm)




Tags :
    Hareketler
    2
    2
    (18.Bölüm)
    |
    Dilli
    Güzel
    Çok
    Bebek


* Comments.


- Şimdiye kadarki en iyi skeçlerden birtanesiydi Tabi Evliya yine muhteşem oynadı. hem dilli bebek 3 skecini hemde Safa sarıyı bekliyoruz cghb 2 ekibi teşekkürler
 
- +Sanin çokmu oyuncağın var Kinyas-Yo Hepisi topusu 2 tane oyuncağasım var+Senin 2 tanemi oyuncağın var-Ya sen malmısın arkadaşım yaas:Dsfagsfafgsd
 
- Cihanda müthiş skeç yazıyor gerçekten helal olsun Cihan'a
 
- YARIN ASKERE GİDECEM BEĞENİNİZ HATIRA KALSIN +1
 
- Ne zaman bir skece EVLİYA gelirse o skeç en az 10.000 like alıyor.Yani Evliya muazzam.
 
- Abi evliya efsane lan, Tv'de izledim bir daha izleyeceğim evliyayı😂😂
 
- Skeçleriniz çok komik ve anlamlı bu ekipte çok yetenekli insanlar var harcanmaması dileğiyle ....
 
- Dilli bebek 3 gelsin diyenler +1
 
- 4:48Aa nereden aldın onları yeniliyo mu?Ye Bebek'ten.😂😅
 
- Bence en komiği ve en güzeli bu olmuş en az 10 defa izledim ama hala bıkmadım
 
- Hamzanin yılmaz hocanın kucağına atlaması BKM nin samimi yetini birdaha gösterdi
 
- Hilmi bi banami çok tatlı geliyor ya😍😂😂😁
 
- "Mama demeye bin şahit ister" 😂😂😂 koptum ya
 
- 11:25Bi suratım kalmıştı popom gibi kokmayan o da oldu ziyadesiyle Vallah😂🖒
 
- Bu bölümü belki Ailem ile yemekte 6-7 defa izlemişizdir
 
- Zaten güzel bir skeçti. Evliya da gelince efsane olmuş. 👏👏👏👏(Yorum tutmuş burdan KANKIME selam soyluyorum jsjsjskkd)
 
- Evliya yine çok güzel oynamış, Ayşegül çok güzel bebek rolü yapıyor (ÇGH2 EKİBİ ÇOK GÜZEL BİR SKEÇ YİNE)
 
- Ben bunu izlerken kola içiyodum evin halini görmeniz lazım 😂😂😂
 
- 9:40 gerçekten aşırı güldüm üçgenin iç açıları yüzüsekesen ediyor
 
- En çok izlenen skeçler arasında 1. olacak galiba👍😎
 
- Evliya'yı oynattıklarına göre yorumları okuyup ciddiye alıyorlar.Helal Olsun...(Bu Yorumu Gören ÇGH2 Ekibine Selamlar!)
 
- 2'si geldiği için mutlu oldum. Çok komikti çünkü. Evliya'nın gelmesi ayrı bir renk katmış. 😂😅
 
- Allahım bu kadar güzel bir skeç olamaz😆😘😍 güzel diyenler +1 like lütfen💖
 
- 12:33 en güzel yeri 😂 😂 😂 😂 😂 😂
 
- En güzel skeçlerden birtanesi 🙄🙄
 
- dilli bebek 3 de ekibe safa da katılsın tombul bebek olarak :D
 
- Hahaha çok gülüyorum bu bölüme ÇOK GÜZEL HAREKET DİYENLER 👉🏻like👈🏻
 
- Bence de arabaları erkeklerle vermeyinÇünkü beni de babam düşürmüştü
 
- "Mama demeye bin şait ister" koptummm😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👌
 
- +Senin çok mu oyuncağın var Kinyas?-Yoo hepisi topusu iki tane oyuncağsım var+Hee senin iki tane mi oyuncağın var?-Ya sen mal mısın arkadaşımSjsjsjsjsjsj 😂😂
 
- Evliya, Hamza ve Hilmi mükemmelsiniz ya.
 
- Yeni bölüm army hayatını anlatın olur yapsın diyenler like👍
 
- Hepisi topusu repliğini tik tokta kaybetmiş bulunuyoruz Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun 😂 😂 😂 😂 😂
 
- 3. Gelsin nolurrr Çok seviyorumm bu programı
 
- Evliya çok komik yüzümü zımparalıyo dediği an ben koptum 🤣
 
- 10:14 "Senin iki tanemi oyuncağın var" 10:16 "Sen mal mısın arkadaşım" Evliya sana çok gülüyorum.
 
- 3:11 - 3:20 beni benden aldı ya o nasıl ka*a olabilir ( töbe ) hdjfbrjbfjfv
 
- "Meksikalı Baykuşlara benziyo" dediği yerde koptum ya hahaha
 
- evliya abi bezi bağlarında dolanıyore ne :D
 
- uzun zamandır bukadar iyi skeç görmedim be helal olsun hamza abi adamsın evliya adamsın hilmi adamsın
 
- Dilli Bebek 3 gelsin 😀😀😀 :):)
 
- Gulmekten. öldüm😆😆😆😅😅ellerinize. Sağlık. cok. guzel. olmus😘😘
 
- Dilli bebek 3 istiyoruzzzz isteyenler +1 lesin
 
- + ne kadarda annesine benziyor - a ah siz eşimi tanıyormusunuz?+ yok size benzetemedim 😂
 
- 11:01 Ayşegülün pijama yırtılmış
 
- 12:49 Bu saatten sonra kimseye eyvallahım yok😂😂
 
- 10:54 sağa bak alt köşe kızın donu delik
 
- Çok güzel bayıldı m👌👌👌👌
 
- Bebek olan Kızın pijamasının ağı yırtılmış dikkatinizi çektimi ? Ama skeç mükemmeldi
 
- Ayşegül ve Evliya’ya çocuk rolü çooook yakışıyor hep oynatın
 

Related Videos For U :



My Blog URL : commentsinnigeriaforyou.blogspot.com

댓글 없음:

댓글 쓰기